اصن مرد باس...

L♥vely girls

دیووونه های مجازی

اصن مرد باس به خانومش با عصبانیت بگه :

ببین دختربابات تو حق نداری سرتو رو بالش بزاری !!!

فهمیدی یا نه ؟!؟!

بد یه دفعه مهربون شه بگه :

آخه توله سگ اگه سرتو رو سینم نباشه من تا صب موهای کیو

بووووووس کنم تا خوابم ببره؟!؟!؟!



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت11:57---9 بهمن 1393
دلم خواست

Sahar
ساعت13:51---25 دی 1393
آقااااااااا حوصلم سررررر رفت,نااااااادی گااااوه کویی؟؟
الهااااااااااااااااااااااااا اام؟؟؟
خسته شدم از نت گردی-_-
پاسخ:سلام جیگر..


sahar & zahra
ساعت20:53---20 دی 1393
ایشششششششششششش
حالمون بهم خورد...این جلف بازیااااااا چیه الی گاااااو؟؟؟نااااااادی خرررره کو؟؟
پاسخ:نادی جون هستم الی خره نتــش قطعه


ابنبات چوبی
ساعت15:55---20 دی 1393
الهام جونم مرد باس
وقتی میاد تو خونه
تو چهاچوب وایسته داد بزنه:
ززززززن کجایییی؟؟
بعد وقتی زنش اومد بگه : گلم تو خودتو خسته نکن شامو ظرفاو جارو کردن خونه با من

پاسخ:nadia: baaale baaale on ke vazifashone


barana
ساعت20:08---16 دی 1393
صحیح
زیبااااا
و در عین حال
تخیلی
پاسخ:khkhkh


تا ابد گرفتار
ساعت15:56---15 دی 1393


موناتتل
ساعت11:03---14 دی 1393
سلام الهام جون سایتت عالیه من ازتو سایت اقاحسن اومدم خیلی گلی دستت درد نکنه بووووس
پاسخ:فدات عشقم..اره شناختم..!!


درسا
ساعت13:00---13 دی 1393
شقی مارووووووووو کشتی با این امپراطوررررر

ولییییییییییییییی واقعا عشقااااااااا
پاسخ:dahane maro servis kardiiiiin
پاسخ:ااااا سلام نادی..


شقی3
ساعت15:11---10 دی 1393
این آدرس وبمه
www.MortezaPashaei80.lxb.com
نا دیا خواهشا این اهنگ مسخره رو عوض کم اهنگ امپراطور رو بزار
پاسخ:شقی اهنگ که عوض نشد برای من خخخخخ..قضیه چیه؟؟
پاسخ:eli khodet avaz kardi kesafaaat


شقی 3
ساعت14:49---10 دی 1393
خیلی بیشعوری
چهلم تموم شد اهنگ مرتضی رو هم عوض کردی؟ آهنگ این آشغالو گذاشتی؟؟؟؟
خیلی بدی
پاسخ:نادی عوض کرد اهنگ کیه؟؟؟؟ندیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, | 13:14 | ELHAM & NADIA |
Shik Them